1 Ocak 2016 Cuma

MUTFAK KÖŞESİNE KILIF DİKME

Merhaba
Yeni yılın ilk gününde önce herkese bol dikişli ve hobili günler dilerim.
Ben yılbaşında ailemin gelememesi nedeniyle sakin geçirdiğim bir akşam sonrası vakitlice yatıp erkenden kalktım. Güzel bir kahvaltı ve rutin ev işlerinden sonra kendimi mutlu etmek için de geçtim dikiş makinemin başına. Bütün işlerim gibi bir süredir elimde sürünen mutfak köşemin yastıklarını dikmeyi nihayet bitirdim. Yastık kılıflarını taktım, masa örtüsünü örttüm,resimlerini çektim veeee işte burdayım. İnsanın yarım işlerini bitirmesi ne güzel. Acaip sevindirik oldum.
Üst resim öncesi, alttaki sonrası.
Bu yayınım kısacık olsun böyle. Çünkü kendimi sevindirik yapmak için bir fikrim daha var. Dün akşamdan kalan ve dolapta beni bekleyen pastam.Bana afiyet olsun. İyi akşamlar.










12 yorum:

  1. Ohh mis gibi olmuş güle güle eskitin

    YanıtlaSil
  2. Mevlüde'ciğim bahsedince blogunuzu merak edip geldim. Mutfak köşesi yepyeni olmuş, iyi günlerde kullanın.
    Takipteyim, bana da beklerim. www.nowacraft.blogspot.com
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mevlude hn. Sağolsun. Sayesinde ziyaretçi sayım arttı :) hoşgeldiniz Bloğuma. Bende geliyorum size.

      Sil
  3. Sende butun evi elden gecireceksin gibi geliyor bana:)) O pastadan sonra sira evin hangi kosesine gelecek acaba? :))
    Guzel duzel, musmutlu kullan, cok guzel olmuslar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy gercekten söyle bir baktım da. Hep eve çalışıyorum. Ama sebebi kumaş bollugundan. Fazla almışım bilmeden döşemelik şeyleri. Kendime de çalışmanın vakti gelicek inşallah. Bir kaç küçük şey kaldi. Kumaşı hazır bekleyen. Onlardan sonra... Sevgiler.

      Sil
    2. Mutlu yıllar Mevlüde hanım ablam:) tanıtmış bizde hemen geldik efenim merhabalar sevgiler

      Sil
  4. Selam. :) Ne güzel bugün hep marifetli bloglara denk geldim oradan oraya gezerken. Ellerinize sağlık. Güzel günlerde kullanırsınız umarım.
    Takibe aldım sizi. Böyle güzel köşe takımlarım olmasa da kahveye beklerim sizi de. Belki yaratıcılığınız ve azminizden bulaşır bana da. :) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. merhaba, inanın benimki marifetten değil hevesten :) hoşgeldiniz bloğuma. uğruyorum size. sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Oooo ne güzel şeyler dikmişsiniz içim açıldı.Dikiş bloğu olarakben de bekliyorum.Tkibe aldım sizi sevgiler..
    dikmece.blogspot.com

    YanıtlaSil