20 Aralık 2015 Pazar

KIŞLIK ELBİSE BİTTİ

merhaba.
Kızımın kışlık elbisesi nihayet bitti.Yalnız benim bildiğim  dışardan belli olmayan kusurları ile Melike modaevi (:P)  iftiharla sunar. ta ta ta taaammm....

Daha önce dikmeye debelendiğim ve yapıp yapıp söktüğümden bahsettiğim elbiseyi sonunda bitirmeyi başardım.Söylemesi ayıp biçeli 1.5 ay oldu sanırım.Öhöm öhöm bir düzeltme yapıyım ama. Devamlı elimde bu elbise yoktu.Bir yandan mutfak köşemin yastıklarına kılıf dikiyorum.Yeni yeni öğrenmeye çalıştığım keçe çalışmalarım var.Annemin evinden ben süslerim diye toplayıp getirdiğim havlularım var. Ufak tefek beli lastikli basit etek dikimlerim var. Çok hamaratım çok. Bir diğer deyişle her şeye ben yaparım diye el atan, her gördüğü şeye bende yaparım diye atılıp malzemelerini alan, ortaya bilmem ne zaman bir şey çıkarabilen yada çıkaramayan, eşi bunları kullanmıyorsun kaldıralım dediğinde ''hayıııırrrr yapıcam ben onu sen elleme yaaaa'' diye bağıran bir tipim.Değişik periyotlarla dikiş, etamin, örgü, yağlı boya, peçete dekupaj, keçe gibi işlere el atmışlığım vardır. Yarım bir tavus kuşu etamin çalışmam var ki  geçmişi 3 yıl önceye dayanır.Bir poşet içinde bekleeerrr durur garibim.  Etrafta çok var benim gibilerden.Bizimle aynı evi paylaşan eşimiz, annemiz, babamız,kardeşimiz, çocuğumuz bize dağınıklığımızdan kızıyor belki ama bizler kendimizi seviyoruz.
Ne demiş Ferdi Baba, '' Beni böyle sev seveceksen''
Mutlu günler.










4 yorum:

  1. Ama ben dedim sana. Sen yaparsin dedim, sen becerirsin dedim, sen azimli hatunsun dedim:)) O elbisede hata yok, sen var saniyorsun (caktirma en iyi motivasyonumuzdur bu bizim:))
    Guzel gunlerde ve sicacik giysin prenses.
    Heehhh Ferdi babanin dedigini yapiyoruz zaten bizde, seni boyle seviyoruz, daldan dala konmak iyidiiiirrr. (Kendimi gordum sende:))

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim. Hataları ifşa etmemek en iyisi galiba :) bende sizi sevdim. Biraz uçuk,biraz deli doluyuz. Böyle de çok mutluyuz.

    YanıtlaSil
  3. Orhan Gencebay demiş onu :) beni böyle sev seveceksen :)
    Elbise çok güzel olmuş bende amatorce heveslendim, sizlerden bir şeyler öğreniyorum sevgili mevludede etek kalıbı aldım biçmeye cesaretim yok:)

    YanıtlaSil
  4. Aaa sahi :) ama yayında duzeltmiyim. Böyle daha sirin oldu. Inanin bende çok amatörüm. Ama çok hevesliyim. Sanırım işin sırrı da bu. Sevgiler.

    YanıtlaSil