12 Aralık 2015 Cumartesi

KABUS, HEYECAN, HAYAL KIRIKLIĞI VE KÜÇÜK MUTLULUKLAR

Merhaba
Bundan 1 ay kadar evvel aldığım dikiş dergisi içine iliştirilmiş fuar kataloğunu görünce ''İŞTE'' demiştim. İşte kendimi kaybedeceğim bir yer. Tuch Expo Tuhafiye ve Hobi Fuarı. Bir aydır acil olmayan tüm masraf kalemlerini ertelemiş buraya gömmek için para ayırmıştım.
Bugün oradaydım. O eşsiz! yerde.
Bu sabaha, aksiliklerin olup fuara gidemediğimi gördüğüm üst üste kabuslar görerek uyandım.Hemen birlikte gideceğim  tayfayı telefonla arayıp erkenden uyandırdım ki işimi garanti olsun. Bir heyecan bir heyecan tabi. Beni yolda giderken görmeyin.
Neyse efendim geldik fuar alanına. Kapıdan içeri girdikten beş dakika sonrasını size ancak şöyle özetleyebilirim. Ben Bakırköy Cumartesi pazarının kumaş tezgahlarında bugünkü halimin kat kat fazlası mutlu oluyorum.
Fuar çok küçük bir alandaydı. Çünkü katılımcı sayısı çok azdı. Stand sayısı ve çeşit o kadar azdı ki. Bu gördüklerimin tamamını hep alışveriş yaptığım tuhafiyecide zaten görüyordum.
Özetle ben beklediğimi bulamadım. Beni memnun eden şeyler çok beğendiğim Derya Baykal'ı görmek ve aldığım ufak tefek şeyler oldu.Küçük mutluluklarımı ayrı bir post ile paylaşacağım.
Buyrunuz fotoğraflar.
Sevgiler.











2 yorum:

  1. Ayyy gitmeyi en çok istediğim yerdi burası ama siz böyle diyince iyi ki gitmemişim dedim. Gerçi görmek istediğim birkaç kişi vardı ama neyse artık başka bahara kalsın üzüldüm ama keşke o kadar reklama değecek bir organizasyon olsaydı...

    YanıtlaSil
  2. Evet, pek gidemedim diye üzülecek bir yer değildi. Darısı daha başka,daha güzel fuar ve organizasyonlara inşallah.

    YanıtlaSil