13 Aralık 2015 Pazar

KÜÇÜK MUTLULUKLAR

merhaba
Bir önceki yayınımda bahsettiğim küçük mutluluklarımı ara soğumadan paylaşmak istedim.Önce aldıklarıma bir toplu bakış yapalım.

sol üst taraftaki matruşka hanımları metre işi aldım. 30 cm kadar bebekleri kapsayacak şekilde kestirdim. Ortadaki prenses kızlar 12 taneydi. Ama dün akşam kızıma ve yiğenlerime bebek diktiğim için bu kadar kaldılar. Minik kuşlar ve baykuş pazar işi parça olarak alındı. Sağ taraftaki keçeler ise keçe olayına da el atmama neden olacaklar. Sol altta kutulu olan ise örgü ipi ve hazır süsleri. Çanta, atkı yada bere örülüp süsleri dikiliyor.Bitince böyle bir şey oluyor.




Dün akşam diktiğim bebekler ise bakın şöyle.Bebekleri annemin makinesinde annemdeyken diktim. Yiğenlerim bütün akşam onlarla oynadı. Başımda beklediler bitene kadar.




Fuarda değil ama sonrasında günü mutlu bitirmeyi başardık.
Mutluluklar...











2 yorum:

  1. Siz hobizu ya uğramışsınız sanırım fuarda işte benim de görmek istediklerimden bir tanesi o matruşkalardan ben de almayı çok istiyorum...

    YanıtlaSil
  2. Ben o şirin şeyleri görünce saldırma pozisyonuna geçmişim :) adına bakmak yada broşür almak aklıma gelmemişti. İsmini öğrenmiş oldum bu sayede. İnternetten ürünlerini takip ederim artık. teşekkürler.

    YanıtlaSil