21 Mayıs 2015 Perşembe

kızımın yazlık elbisesi

merhaba
bu da kızıma diktiğim yazlık elbise. havalar henüz ısınmamışken dikmiştim. fakat bloğumu yeni açtığım için yeni yayınlıyorum.
Kızımın hazır elbiselerinden birini kumaşın üstüne sererek kalıpsız kestim. kollar sonra hoşuma gitmediği için kolları kesip kolsuza çevirdim.



bu yastığı da yine ben dikmiştim. gerçi dikerken bana model olmasını planlamamıştım ama yaka ayarı, bel ayarı derken çok yardımcı oldu.



dikiş hatalarını kapatsın diye beline kendi kumaşından kemer yapıp üzerine el dikişi ile diktim.
kızım bittikten sonra giyip poz verdi. ben üşümesin diye altındaki taytı çıkarmayınca biraz bozuldu ama soğuk havalarda estetikten daha önemli kaygılarımız oluyor küçük kızçelerimiz için.
mutlu günler...
















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder