26 Mayıs 2015 Salı

karlar ülkesi minik koltuk

Merhaba
Çocukların belli dönemlerde bazı cizgifilm kahramanlarına özel ilgi duydukları malumunuz. Benim kızım da biz süredir karlar ülkesi kahramanlarını çok seviyor. Barbie den sonra tabi...
Geçen yayınımda yaptigim abajurun aynı kumasindan minik bir koltuk kapladım.Aslında bu aynı zamanda dün aksam aldığım zimba makineminde ilk denemesi. Makinenin  işlevini ve kendi gücümü gözden çıkarabilecegim bir eşya üzerinde görmüş oldum. Zımba makinem ile bir süre daha aşk yaşayacağız gibi görünüyor.


Minik koltuğun eski hali şu şekilde.



Kenarlarındaki derileri sökecektim fakat şu görünen raptiyeleri sökmek gerçekten çok zor. Sökmek için de bir aleti var sanırım.  Elle olacak is değil. Bende yalnız 
oturma kısmını ve arkasını kapladım.


bu da yeni hali. 
Şimdi evdeki hangi eşya zımba makinesi ile işbirliğimden nasibini alacak acaba. Salondaki tekli koltukların zangır zangır titrediklerini duyar gibiyim :)
Sevgilerimle...

5 yorum:

  1. bloğunuzu tesadüfen gördüm gerçekten çok güzel şeyler hemde çalışan bir anne olarak çok hoş şeyler yeni paylaşımlarınızı bekleriz selamlar

    YanıtlaSil
  2. bloğunuzu tesadüfen gördüm paylaşımlarınız çok güzel çalışan bir anne için çok sabırlısınız çok hoş şeyler yeni paylaşımlarınızı bekliyoruz

    YanıtlaSil
  3. bu frozen girl kumaşını nereden buldunuz acaba kızım bu koltugu gördü göreli ağlıyor bi yerdede bulamadım yardımcı olursanız sevinirim.

    YanıtlaSil
  4. merhaba, ben frozen kumaşını Bakırköy cumartesi pazarından almıştım. aslında kumaş değil çarşaftı. ben çarşafı keserek koltuk kaplama ve abajur süsleme yaptım.

    YanıtlaSil